:: Muhasabah diri ::

"Ya Allah, sesungguhnya aku mohon kepada-Mu datangnya rahmat-Mu, azimat-azimat ampunan-Mu, berikanlah kebahagian dan kesejahteraan rumahtanggaku , keselamatan dari segala dosa, beroleh segala kebaikan, mendapat syurga dan selamat dari neraka-Mu."

"Ya Allah..lindungi anak-anak ku Sofea Inara , Adam Irhami & Luqman Ikrami. Lindungi mereka dari segala musibah dan keburukan. Jadikanlah mereka anak yang soleh , beriman dan mendirikan solat mu...supaya mereka beroleh kejayaan dunia dan akhirat. Amin Ya Rabal - Alamin..."



Sunday, August 28, 2016

New chapter of Acu's life.

Uwaaa...lamanya  tak tulis apa2 kat sini. Anak dah bertambah... kerja rumah pun semakin banyak. Allahu.. apa pun syukur pinjaman dunia ini. Alhamdulillah.

Hari ni terpanggil nak kongsi memori indah buat keluarga kami. Bila dapat tahu adik bongsu kami bakal dirisik orang... huhuhu i olls kesedihan pulak.. my youngest sister.. kesayangan semua nak kawin?? Oh how time flies! Terus bergenang air mata ni... huhuhu

Alhamdulillah..semalam (27 Ogos 2016) keluarga pihak lelaki datang merisik Acu. Here some photos untuk tatapan semua.

Suka dengar Uda berkata-kata.. berseloroh... heheheh Uda dengan Ayah memang professional dalam bab2 macam ni. 





Semoga semuanya berjalan lancar dan pertalian ini kekal dengan izinNya. Aamin. 

No comments: