:: Muhasabah diri ::

"Ya Allah, sesungguhnya aku mohon kepada-Mu datangnya rahmat-Mu, azimat-azimat ampunan-Mu, berikanlah kebahagian dan kesejahteraan rumahtanggaku , keselamatan dari segala dosa, beroleh segala kebaikan, mendapat syurga dan selamat dari neraka-Mu."

"Ya Allah..lindungi anak-anak ku Sofea Inara , Adam Irhami & Luqman Ikrami. Lindungi mereka dari segala musibah dan keburukan. Jadikanlah mereka anak yang soleh , beriman dan mendirikan solat mu...supaya mereka beroleh kejayaan dunia dan akhirat. Amin Ya Rabal - Alamin..."



Sunday, February 27, 2011

Feb 26

+ Lil' Adam dah mula dapat skill menerap....Nanti la post gambar....

Sunday, February 20, 2011

kemeren helen : 20.2.2011





+ walaupun sejam je kat atas tu...tapi sungguh bermakna....


Friday, February 18, 2011

hangin!

+ dah takde buat cara takde..toksah pinjam2....kalo ilang camne? org ckap kang takmo dengar... sukahatilah...who am i rite????? maksalahnye kalo ada pape kang ngn aku2 pening skali....
+ i want samting...........................

Wednesday, February 16, 2011

Feb 17

+ so tiring....keje ofis menimbun2 ..taking off really makes me mood off...hewh!

+ ni pun bz with proposal utk gathering TLC...owh..semoga tiada halangan yang besar!! please let this event go smooth and as per planning.

+ pun sama with story kes cik yong yang sengal..ape kes!!

+ iwan flying to Australia . further study. Good luck bro. All the best.

Monday, February 7, 2011

Sunday, February 6, 2011

CNY Holiday @ Current city :: P O L O


Lil' Adam with Panchek :: 3 lines

Atuk & Opah :: Valuable moment

Play time! Peace ayah!

T-shirt with colors :: J O T U N

lak-sa & chendol :: tea time @ P O L O