:: Muhasabah diri ::

"Ya Allah, sesungguhnya aku mohon kepada-Mu datangnya rahmat-Mu, azimat-azimat ampunan-Mu, berikanlah kebahagian dan kesejahteraan rumahtanggaku , keselamatan dari segala dosa, beroleh segala kebaikan, mendapat syurga dan selamat dari neraka-Mu."

"Ya Allah..lindungi anak-anak ku Sofea Inara , Adam Irhami & Luqman Ikrami. Lindungi mereka dari segala musibah dan keburukan. Jadikanlah mereka anak yang soleh , beriman dan mendirikan solat mu...supaya mereka beroleh kejayaan dunia dan akhirat. Amin Ya Rabal - Alamin..."



Monday, July 20, 2009

Kelakar betul Ayah Sofea..dah sangap tak tau nak buat ape la nih. Actually masa nih Ibu pegi baca yassin utk Arwah onyang kat rmh Tok Uda..Ayah terpaksa la jaga Sofea mlm tu..
Mujur pulak Sofea dengar cakap & faham Ayah suh buat gaya ala2 manja...
& tgk la result gambar yang Ayah amik.






Boleh jadi model iklan perfume..hikhikhik..





Amacam Pak Long? Jatuh chenta tak?? Possing manja nih..



Sofea @ Keramat 11 July 2009







Welcome Home ! Muhammad Iman Darwisy

Punya la bz lately nih..sempat aplot kat rumahtoksidang je...so nih utk Acik Yong & Pak Long..GambarIman hari pertama balik Seri Suria. Sofea was very excited..First time she can see Iman closely. Before nih asyik tepi tingkap opital je. Tapi disebabkan we al takut dia cepuk si Iman ni, banyak kali halang dia dari sentuh Iman. Sian plak...tersentuh hati..Menangis cik Sofea tersedu2..Apela Ibu ni...

Tapi ofcourse la..kene gak berhati2..

Ok Iman, cepat2 besar ley main Kak Long occay...