:: Muhasabah diri ::

"Ya Allah, sesungguhnya aku mohon kepada-Mu datangnya rahmat-Mu, azimat-azimat ampunan-Mu, berikanlah kebahagian dan kesejahteraan rumahtanggaku , keselamatan dari segala dosa, beroleh segala kebaikan, mendapat syurga dan selamat dari neraka-Mu."

"Ya Allah..lindungi anak-anak ku Sofea Inara , Adam Irhami & Luqman Ikrami. Lindungi mereka dari segala musibah dan keburukan. Jadikanlah mereka anak yang soleh , beriman dan mendirikan solat mu...supaya mereka beroleh kejayaan dunia dan akhirat. Amin Ya Rabal - Alamin..."



Thursday, August 29, 2013

Raya kali ini..part 1

Rasa teruja dan gembira tahun ini. Selama hampir 5 tahun tak pulang ke Taman Molek, kali ini rasa kelainanya. Pulang berlima memeriahkan rumah mama.. hahahah pening Nenek taw..

Adam & Luqman walaupun jarang sangat berjumpa dengan keluarga sebelah Ayah, sangat - sangat baik macam biasa saja. Gembira bermain dengan kucing-kucing penghuni setia rumah JB.

Hari sabtu sampai saja di JB, petang tu kami ke Pasar Ramadhan di area-area Kg Melayu Majidee...apa nama taman tu pun dah lupa. Sangat la teruja.. Sangat puas hati sebab dapat Kacang Pool JB dan pari bakar bersambal. Alhamdulillah..





Bestnya dapat pegang-pegang..dekat-dekat dengan kucing. Kat Perak mana merasa kan..huhuhu yang si Gegurl ni pun suka je la orang duk belai2 dia..




So happy family gather in Taman Molek.. Love all..


yay!! dapat pegang ekor Gegurl... :D



Adam je yang berani main bunga api...Kak Long takut...huhuhu


Ni la Mak Lang Jaja.. 






Monday, August 5, 2013

Our first flight back to JB for Aidilfitri

Kali ini beraya di Johor Bahru.
Flight 4 Ogos 2013
Pengalaman pertama buat Sofea, Adam & Luq..









Alhamdulillah selamat sampai di Airport Senai pukul 1145am.. 
Sampai je nenek dah sedia menanti..

Perjalanan menarik buat Sofea & Adam. 
Sofea teruja..
Adam dah faham...
#Airoplane#Langit#Langgar Awan#