:: Muhasabah diri ::

"Ya Allah, sesungguhnya aku mohon kepada-Mu datangnya rahmat-Mu, azimat-azimat ampunan-Mu, berikanlah kebahagian dan kesejahteraan rumahtanggaku , keselamatan dari segala dosa, beroleh segala kebaikan, mendapat syurga dan selamat dari neraka-Mu."

"Ya Allah..lindungi anak-anak ku Sofea Inara , Adam Irhami, Luqman Ikrami dan Khalisa Nadra. Lindungi mereka dari segala musibah dan keburukan. Jadikanlah mereka anak yang soleh , beriman dan mendirikan solat mu...supaya mereka beroleh kejayaan dunia dan akhirat. Amin Ya Rabal - Alamin..."



Friday, September 23, 2011

::Tak faham lah..::


Kalau cik puan jadi dia sure cik puan dah lama jadi tak waras. Kuatnye dia...Tabahnye perasaan dia...Hebat! Cik puan admire dengan dia..mengharungi perasaannye....dari dulu sampai sekarang.
Macam - macam ragam manusia ni...pelik! ada yang macam ni...yg macam ni macam tu pulak...haih lah..ape pun cik puan tau dia bermain dengan perasaan ...sedih + tawar + pilu + terkilan mungkin... cemburu ke dia?? ermmm tu cik puan tak pasti..sebab yang pasti dia selalu gembira...cuba tidak memikirkan perkara perkara itu...Ape pun cik puan sentiasa doakan yang terbaik untuk dia...

No comments: