:: Muhasabah diri ::

"Ya Allah, sesungguhnya aku mohon kepada-Mu datangnya rahmat-Mu, azimat-azimat ampunan-Mu, berikanlah kebahagian dan kesejahteraan rumahtanggaku , keselamatan dari segala dosa, beroleh segala kebaikan, mendapat syurga dan selamat dari neraka-Mu."

"Ya Allah..lindungi anak-anak ku Sofea Inara , Adam Irhami, Luqman Ikrami dan Khalisa Nadra. Lindungi mereka dari segala musibah dan keburukan. Jadikanlah mereka anak yang soleh , beriman dan mendirikan solat mu...supaya mereka beroleh kejayaan dunia dan akhirat. Amin Ya Rabal - Alamin..."



Monday, May 9, 2011

Kenapa ibu boleh lupa..


Ya Allah...kenapa ibu boleh lupa? Kenapa ibu boleh leka? Kenapa ibu alpa? tanggungjawab ibu?
Ya Allah....rasa ingin balik ke kampung sekarang jugak....

Kak Long Sofea...maafkan ibu...ibu perasan sofea inginkan perhatian...sofea perlukan didikan...tunjuk ajar dari ibu...Ya Allah! Sesungguhnye aku alpa tugas ku...menyusukan..menyuapkan makan...memastikan anak-anak ku kenyang... Memastikan anak2 ku gembira...Penuh dengan aktiviti bersama....Ya Allah..terima kasih kerana sedarkan diri ku....Akan ku ubah diriku ini....Akan ku lakukan yang terbaik untuk anak2 ku..anugerah yang kau pinjamkan ini....Sementara masih ada masa.....

p/s : baru telifon sofea...tapi kenapa sofea tak dengar suara ibu...atuk boleh pulak dengar...pelik!




3 comments:

Acik Yong said...

Haaa... apsal tefon rumah tu rosak ke hapa ?

Acik Yong said...

Btw, semalam Cik Yong masak nasik lemak terlupa tutup periuk.

Asyikin Malek said...

tepon rmh yg problem..riso gk aku...

no comment..sbb tak penah masak nasi lemak..aaahhaha..sian laki aku.,